15 / 12 / 2017

inspirerende organisaties & leiderschap

Leestijd: 1 minuut Te lang? Mail dit artikel

Mail mij dit artikel

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Inspirerende organisaties bewegen markten, inspirerende leiders bewegen organisaties

IKEA, Tesla en Apple bewegen markten. Inspirerende leiders bewegen organisaties. Inspireren is te leren, maar vergt andere vaardigheden dan de prestatievaardigheden waarin veel ondernemers en managers zijn geschoold. Hoe breng je ‘inspiratie’ tot leven in organisaties: van strategie en leiderschap tot individuele medewerker? Met Mensen van Inspiratie en de Inspirerende 40 brachten we in kaart hoe mensen en organisaties inspireren. En wie dat doen. De kerninzichten delen we in drie executive ronde bestuurstafels. De wisselwerking tussen executives verdiept de inzichten en helpt deze toe te passen.

Wat kun je verwachten?

Persoonlijke interactie, verdieping en discussie met zes tot acht executives op boardniveau. De sessies over de Inspirerende 40 verdiepen de inzichten achter inspirerende organisaties: wat zijn de vier bouwstenen van inspirerende organisaties? Hoe hangen visie, een voortdurende staat van bèta en ‘smart creativity’ samen? Welke drempels kom je tegen en hoe ga je hiermee om? Wat kun je verwachten in de transformatie en wat zijn voorbeeldcases? De executive ronde tafel over leiderschap gaat over inspirerend leiderschap. Hierin staan de vijf bouwstenen centraal van inspirerende leiders. Middels een quick scan word je uitgedaagd om je persoonlijke inspiratiewaarde te verdiepen en te ontdekken hoe je dit inzet.

Aanmelden?

Op de eventpagina vind je de drie sessies terug en kun je je aanmelden.

 

 

 

 

Onze diensten die in deze case zijn besproken

Richting voor impactOrganiseren voor impactOpschalen van impact

Heb je hier een vraag over?

NEWS FOR GOOD

Elk kwartaal de laatste inzichten en verhalen in je mail.

Meer publicaties

  • Inspireren? Bouw een team

    Lees verder
    Te lang? Mail dit artikel.
  • Marketing met impact

    Lees verder
    Te lang? Mail dit artikel.
  • Mail mij dit artikel

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.