TERUGKIJKEN: 10 JAAR INSPIRERENDE 40 IN 10 DAGEN

In 2020 vierden we het 10-jarig jubileum met een terugblik op 10 jaar Inspirerende 40. COVID-19 maatregelen maakten een ‘live’ bijeenkomst onmogelijk. Daarom vertelden we het verhaal met 10 impulsen in 10 dagen. Hieronder nog na te kijken:

Dag 1 (livestream, 58 minuten)

LANCERING VAN DE INSPIRERENDE 40 2020

Met: Joost Rietveld (Too Good to Go – winnaar van de Inspirerende 40 2020) Zita Schellekens (Good Growth en adviseur van Feike Sijbesma), Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely) en Jelmer van der Meulen (Synergie). Gehost door Joris van Zoelen (Synergie)

Dag 2 (10 minuten)

10 jaar Inspirerende40: De groei van business for good

Met: Joost Rietveld (Too Good to Go), Pascal van Ham (Infarm), Mark van Baal (Follow This), Cato Koole (NewForesight), Joris van Zoelen en Janneke Zuidhof (Synergie)

Dag 3 (10 minuten)

Business for good is overal: Impactorganisaties voorop in de verandering

Met: Virginia Yanquilevich (Dopper), Maurits Alberda (SeaQurrent), Jasper Gabriëlse (Seepje) en Eric van Roekel (GBN Groep)

Dag 4 (10 minuten)

Business for good is overal: hoe transitieorganisaties schaal brengen

Met: Hans Stegeman (Triodos Investment Management), Mark van Baal en Liza Rubinstein Malamud (Follow This), Jori Ebskamp (Bol.com) en Ine Stultjens (Auping)

Dag 5 (10 minuten)

Groeiende urgentie: Vooruitgang komt met een deadline

Met: Werner Schouten (Jonge Klimaatbeweging), Hans Stegeman (Triodos Investment Management), Mark van Baal (Follow This), Eric van Roekel (GBN Groep), Bert van Son (Mud Jeans), Joost Rietveld (Too Good to Go), Jasper Gabriëlse (Seepje) en Wendy Wingelaar (Wereld Natuur Fonds)

Dag 6 (livestream, 41 minuten)

Business for good gaat verder: high impact organisaties als nieuwe marktleiders

Met: Ine Stultjens (Auping), Jasper Gabriëlse (Seepje) en Janneke Zuidhof (Synergie) Gehost door Ariane Roos (Synergie)

Dag 7 (10 minuten)

Business for good in food

Met: Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely), Pascal van Ham (Infarm), Joost Rietveld (Too Good to Go) en Rene Bakker (Fairtrade Original)

Dag 8 (10 minuten)

Business for good in fashion

Met: Bert van Son (Mud Jeans), Willem van Rijn (Het Goed) en Pierre Hupperts (Convenant Duurzame Kleding en Textiel)

Dag 9 (10 minuten)

WERKEN AAN IMPACT – ELKE BEWEGING HEEFT EEN TEAM NODIG

Met: Diara Lô, Sophie Dopheide en Henk Jan Beltman (Tony’s Chocolonely), Mark van Baal, Roos Wijker en Liza Rubinstein Malamud (Follow This) en Eric van Roekel (GBN Groep)

Dag 10 (livestream, 62 minuten)

Business for good in 2030

Met: Sjaak Vink van TheSocialMedwork), Ton van Keken (Interface) en Alexander Swagers (Synergie). Gehost door Joris van Zoelen (Synergie)

10 JAAR INSPIRERENDE 40

DE GROEI VAN BUSINESS FOR GOOD

Download hier het trendrapport