Annemarie van den Brekel

Onze jongste aanwinst komt met ervaring en enthousiasme. Annemarie ‘gaat aan’ op ontmoetingen en persoonlijke verhalen. Daarvoor dompelt ze zich graag onder in nieuwe omgevingen. Zo studeerde ze in de Verenigde Staten, en woonde en werkte in de UK, Brazilië, Australië en op Curaçao. Diepte zoekt ze niet alleen in andere landen, maar ook in de belevingswerelden van klanten en medewerkers. Tot 2014 deed ze dat in (internationale) marketingrollen bij Unilever en FrieslandCampina. Daarna werkte ze als ‘business humanizer’ en marketingstrateeg vanuit Innate Motion (ook B Corp) aan business for good. Om dagelijks met anderen samen te werken aan deze beweging, werd ze eind 2022 onderdeel van Synergie.

Annemarie’s expertise ligt in marketingstrategie, marktonderzoek en communicatie/activatie. Ze richt zich op het ontwikkelen van medewerker- en klantervaringen waarmee impactorganisaties groeien. Daarnaast helpt ze ecosystemen uitgroeien tot een beweging in de markt.