10 JAAR INSPIRERENDE 40 IN 10 DAGEN

Dit jaar is de 10e editie van de Inspirerende 40, het onderzoek naar en onder inspirerende organisaties in Nederland. De kern geven we maar meteen weg: Business for Good is here to stay. Meer impactorganisaties, meer transitieorganisaties en zelfs High Impact Organisaties. Het kan.

Helaas kunnen we je niet uitnodigen voor een event zoals voorgaande jaren. Daarom dit jaar een online event: 10 jaar Inspirerende 40 in 10 dagen. Geen uren kijken, maar 10 korte impulsen, elke werkdag tussen 13 en 26 november om 13.00 uur.

Elke dag een eigen thema, vanuit verschillende mensen op verschillende plekken. Van de impactorganisatie en winnaar van 2020 naar het werken aan duurzaamheid in bol.com of de circulaire denim van Mud Jeans.

Meld je HIER aan om niks te missen.

 

 

Download Trendrapport 2019 Download Trend Report 2019

NEWS FOR GOOD

Bedankt voor het downloaden van het Trendrapport!
Ontvang ook elk kwartaal de laatste inzichten en verhalen in je mail.

Coffee for Good

Ben je nog op zoek naar de purpose van jouw organisatie? Of wil jij weten hoe je van purpose naar impact komt?

Wij geloven in de kracht van verbinding. Door met elkaar in gesprek te staan ontstaat synergie. Wij willen niet in, maar aan de markt werken en staan daarom altijd open voor een goed gesprek om deze missie samen verder te brengen.

We nodigen jou graag uit voor een Coffee for Good om samen meer positieve impact in de markt en wereld te creëren. Uiteraard geheel vrijblijvend.

I'd like a Coffee for Good

Waarom de inspirerende 40?

Wat ons vandaag inspireert vinden we morgen vanzelfsprekend. Welke organisaties inspireren ons? Waar staan ze voor? Waarom inspireren zij wel en andere niet? De Inspirerende 40 beantwoordt deze vragen. Het centrale thema is Business for Good – de ambitie om vanuit organisaties de wereld positief te veranderen. Inspirerende organisaties werken vanuit win-win: het goede doen en dat heel goed doen.

Impactorganisaties domineren, meer en meer, de top van de lijst. Toch valt nog veel te winnen voor Nederlandse organisaties. Zij worden door hun medewerkers gezien als waardevol, maar niet als vernieuwend. Ze zijn mensgericht, maar niet duurzaam. Ze leveren kwaliteit, maar zijn niet toonaangevend. Ze hebben visie, maar zijn niet origineel. En nog veel meer geldt dat leiders in Nederlandse organisaties medewerkers niet inspireren.

Inspiratie creëert beweging. Die is nog lang niet overal. Maar het kan wel. De Inspirerende 40 inspireert om niet achter te blijven in deze onomkeerbare beweging.