CMO-tafel Business for Good | voorbij purposemarketing

  • Wanneer: 10 maart 2020
  • Waar: Synergie, Tractieweg 41F, Utrecht
  • Hoe laat: 15.30 uur - 20.00 uur, inclusief sushi
  • Voor wie?

    Professionals in en eindverantwoordelijke rol op het gebied van marketing.

Na de Why van Simon Sinek omarmde veel marketeers ook de Purpose. Maar al snel groeide ook de kritiek. De inspirerende en soms heftig emotionele uitingen van organisaties (vaak films), riepen ook de gedachte van green washing of in dit geval purpose promotieop. Want, gaat purpose niet vooral over betekenis in het leven van mensen en maatschappelijke ambitie? Is dat niet vooral een domein waar de bewijskracht in de daden schuilt? Is het sowieso wel ethisch om de purpose te ‘vermarkten’. Menig CMO weet dat marketing van grote waarde kan zijn in de maatschappelijke ambitie van organisaties, maar vreest ook de kwalificatie purposemarketing.

Deze werksessie met een selecte groep marketing professionals neemt de inzichten uit de Inspirerende 40 2019 als uitgangspunt, maar trekt het vraagstuk breder. Inzichten en praktijkvoorbeelden vormen de basis van een interactieve sessie waarin we op zoek gaan naar Marketing for Good. Want als marketing de aanjager is van wederzijdse waarde, hoe vervul je als marketeer dan je rol in een economie op zoek naar betekenis?

 

Erbij zijn?

De CMO-tafel is een besloten bijeenkomst met een beperkt aantal plaatsen. Wil je erbij zijn? Dat kan met een mail naar lara@synergie.nl. Als er nog plek is, reserveert zij er graag één voor je op de gastenlijst.

Meer events

  • 19maart
  • 20februari
  • Mail mij dit artikel