market your why

corporate innovation & marketing

Marketing is merkwaardige waarde creëren.
Merkwaardige waarde creëren is vernieuwen.

Organisaties bestaan om waarde te creëren. In een samenleving waar de grootste schaarste aandacht is, wordt merkbaarheid steeds belangrijker. Dit was al zo voor het bedrijfsleven en geldt nu ook voor ziekenhuizen, overheden en goede doelen. Dat maakt marketing steeds belangrijker voor elke organisatie. Heldere beloften, proposities, aanwezigheid, contacten en communicatie bepalen bestaansrecht. Wij helpen marketing organiseren en optimaliseren.

In een veranderende wereld is wat nu werkt morgen achterhaald. Zekerheden van vandaag zijn morgen misschien minder goed. Aanpassen wordt steeds belangrijker. Bovendien, aandacht wordt getrokken door wat nieuw is. Innovatie is dus nodig. Een organisatie die zichzelf en wat ze doet steeds opnieuw uitvindt. Het kan. IKEA doet het, net als Samsung. Vaak is dit lastig. Het bekende loslaten is lastig en het nieuwe laat zich moeilijk ontdekken. Wij helpen ontdekken dat het bekende schuilt in de 'why' en niet in de vorm. Daarnaast helpen we met nieuwe ogen naar markten kijken en kansen zien. Dit doen wij voor opdrachtgevers, maar veel liever met. Zodat creativiteit onderdeel wordt van het DNA van organisaties.

Met corporate marketing & corporate innovation hielpen wij onder andere: Air Miles, CliniClowns, Chicopee, Eneco, Greenpeace, IrisZorg, Longfonds, OZG, Riksja Travel en VIRO.