Propositie ontwikkeling & innovatie

Proposities vormen het hart van merkstrategie. Ze vormen de brug tussen de identiteit, medewerkers en klanten. Ontwikkeling van proposities is een inspirerende vorm van business innovatie.

Een sterke positionering wordt tastbaar gemaakt middels producten en diensten. Elk product en dienst is een propositie, ofwel een belofte. Goede proposities zijn zowel creatief, doorbrekend als zorgvuldig gekozen, ontstaan vanuit een behoefte, goed afgestemd op de markt, andere producten. Hoe meer en bijzonderder deze beloften, des te sterker wordt het merk. 

Wij helpen organisaties bij propositie ontwikkeling en innovatie. Vaak ligt partciperend en observerend onderzoek aan de basis. Markten en klanten open tegemoed treden levert altijd een creatieve impuls. Behoeften en kansen worden zo opnieuw ontdekt en creativiteit geprikkeld. In compacte werksessies en volgens een innovatiemethode vertaalden we deze inzichten naar nieuwe proposities. De methode zorgt voor doorbrekend denken.

Waar kan ik terecht voor meer informatie?

Joris van Zoelen vertelt u graag meer over de kansen voor uw organisatie.