Joris van Zoelen

Creatief ondernemer en partner bij Synergie. Combineert een optimistisch kritische houding met veel energie. Werkte in zijn studententijd voor diverse grote reclamebureaus. Concludeerde daar dat alleen intense samenwerking tussen bureau en opdrachtgever leidt tot merkwaardige resultaten, wat resulteerde in de oprichting van Synergie.

Zijn ogen twinkelen als hij mag uitdagen, duwen, peuren en trekken. Zet graag anderen aan het denken. Creëert energie en beweging. Beantwoordt gestelde en ongestelde vragen. Sparringpartner op het gebied van identiteit, merkactivatie en cultuur.

Voormalig voorzitter van Pragma, voorzitter van het MEC, mede-oprichter van Creative Connection, gastdocent en gastspreker.

Peter van Steensel

Bevlogen mensenmens. Met een sterke focus op de lange termijnontwikkeling van organisaties. Peter combineert de aandacht voor menselijke relaties in organisaties met aandacht voor de markt. Hij maakt markt- en doelgroepinzichten helder inzichtelijk, en daarmee vertaalbaar naar positionering en portfoliomanagement. Sinds 2001 als partner actief bij de Positioneringsgroep, dat positionering in Nederland op de kaart zette. En sinds 2016 partner bij Synergie.

Jelmer van der Meulen

Consumenten- en organisatiepsycholoog en partner bij Synergie. Gefascineerd door relaties tussen mensen zolang als hij zich kan herinneren. Ook waarom ze niet lukken trouwens. Maar vooral hoe iemand meer uit zijn omgeving haalt. Verdiepte dit met de studie sociale psychologie en doet dit nog steeds ontzettend graag: inzichten en ideeën vinden waarmee mensen en organisaties hun impact vergroten. Dit gaat om de wisselwerking tussen jou en anderen, klanten of collega's. Jezelf en hen begrijpen, verrassen, beïnvloeden en raken. Ontwikkelde de inspirerende 40 en werkt nu aan de psychologie van de marketeer.

Janneke Zuidhof

Strateeg en partner bij Synergie. Gefascineerd door ‘inner beauty’ als basis voor verbinding. Miste in haar studie communicatie in de ‘systemen’ en ‘rijtjes’ de antwoorden om mensen echt in hun hart te raken. Zet zich af tegen automatismen en een gebrek aan bezieling. Verdiepte zich daarom in de betekenis van concepting, design en visualisatie voor mensen en voor merken.

Schreef in 2007 haar scriptie over instore design en won de scriptieprijs van de Universiteit van Twente. Richtte zich in 2010 onder andere op de doorvertaling van identiteit- & merkprincipes naar vastgoed (brand spaces).

Peter Boschman

Betrokken bedrijfskundige en strategisch marketeer. Schakelt makkelijk tussen strategie en operatie vanuit rijke ervaring in zowel consultancy als in het bedrijfsleven. Werkte ondermeer bijna 10 jaar voor IKEA als store manager en in marketing managementrollen. Is nieuwsgierig naar wat mensen in organisaties drijft. Leiderschap heeft daarbij zijn bijzondere belangstelling.
 
Kent de eigenschappen en ontwikkelingen van sectoren als food en retail. Geeft de inzichten en de aandacht die nodig zijn om zowel organisaties als hun klanten te doorgronden en begrijpen. Die combinatie maakt het bouwen aan inspirerende organisaties mogelijk; Living the brand!

Linda de groot

Levendig, kloppend hart van Synergie. Als office en vibe manager coördineert zij afspraken, bereidt workshops voor en ontzorgt ons op alle mogelijke en ook onmogelijke manieren. Maakt gewone dingen bijzonder en maakt de Werkspoor elke dag weer tot inspirerend thuis voor ons en voor gasten. Steevast met een vrolijke glimlach.

Edwin Brink

associate consultant

Mogen werken in Nederland ziet Edwin als een groot voorrecht. Als het ergens mogelijk moet kunnen zijn om op een prettige manier samen te werken, dan is het wel hier. Hij gunt mensen vrije werkdagen. Werk dat niet meer als werk voelt. Omdat het werk zo bij je past. Omdat je samenwerkt met mensen die je op waarde weten te schatten. Werk dat je echte voldoening geeft. Dit lukt in zijn optiek alleen als organisaties en mensen vanuit hun essentie gaan samenwerken. Weten vanuit welke waarden ze welke waarde aan wie willen toevoegen. En hierover voortdurend en oprecht met elkaar in contact zijn.

Zie ook: Waardevol werken.