waarde voor onze opdrachtgevers

NPS - loyaliteit,
 opdrachtgevers als ambassadeurWe hebben de ambitie voortdurend waardevoller te worden voor onze opdrachtgevers. In 2014 waardeerden zij de projecten die we met hen deden gemiddeld met een 8,4. 64% van hen beveelt ons, op papier, aan (NPS). Zelf typeren ze dit als volgt:

'Motiverend, inspirerend, out-of-the-box, fit met de context.'
Hans de Regt, algemeen directeur Plurel

'Hoge mate van professionaliteit, gedrevenheid en commitment, het snel doorgronden van de organisatie, de vinger kunnen leggen op de zere plek.'
Kathelijn Fenger-Leenders, Manager Communicatie & Marketing Hivos

Ad rem, goed kunnen luisteren, voldoen zeker aan verwachtingen, op hoog niveau mee kunnen praten, enthousiasmerend, de drive van synergie had 'n aanstekelijke werking op ons; fijne kritische houding (ook naar zichzelf toe).'
Wilkin Kroon, DGA Riksja Travel

'Het project typeert zich als zeer fundamenteel en luisterend naar de klantvraag. de (tussen-)uitkomsten zijn zeer logisch en verrassend tegelijk. Logisch doordat zeer goed naar die uitkomst wordt toegewerkt enverrassend omdat wij er nooit opgekomen waren. het traject en de uitkomsten zijn voor mij volkomen nieuw doordat de aanpak uitgaat vanuit de menselijke behoefte (waarom, hoe en wat) in plaatsvanuit een rationele aanpak (swot-analyse en een confrontatiematrix). verder heb ik de brede deskundigheid (allroundheid qua kennisgebieden maar ook uitmuntende communicatieve en sociale vaardigheden) van zeer hoge toegevoegde waarde ervaren. De waarde van synergie gaat verder dan de opdracht. de verbondenheid binnen directie is enorm gegroeid. nu nog vasthouden!'
Huub Kottink, CFO Viro

'Vol passie en energie.'
Dennis Lith, Merk- & Reputatiemanager ASR verzekeringen

'Intens en energiek. Een open en uitdagend geheel. Combinatie van soms to the point, bot, verdiepend! Ze hebben ons goed aan het werk/nadenken gezet. De mindset hebben we nu.'
Robbert Visser, Account Services & Projects Manager at Loyalty Management Netherlands B.V. (Air Miles)

'De kracht van Synergie lag voor ons in begrippen als flexibel, betrokken, inspirerend, deskundig en professioneel. We zijn een nieuwe organisatie die in 2008 ontstond na een fusie. Eind 2015 willen we nieuwbouw gerealiseerd hebben. Synergie heeft ons geïnspireerd bij het vinden van de kansen die deze nieuwbouw biedt om de Ommelander Ziekenhuis Groep als het ziekenhuis voor Noord- en Oost-Groningen nog beter op de kaart te zetten.'
Albert Koeleman , voorzitter Raad van Bestuur Ommelander Ziekenhuis Groep

'Nuttig, intensief en plank volledig raak.'
Frank Fransen, Directeur Marketing, Sales & Verzekeringen Monuta